星期二, 4月 27, 2010

念詩

我最近有一個夢想
係同朋友 5 點鐘去天光墟
我已經好耐冇同朋友出去
而且去一個未去過的地區
但我點 可能 5 點鐘就要起身出去
除非我可以 10 點鐘睡
但香港有冇人會 10 點鐘睡
除非我冇端端係屋企飲醉
Thomas 阿雪 阿 Sa 同 Peter
你地會陪我去嗎?
之後我地再去飲早茶
你地都應該會陪我掛

但我最大o既一個夢想
其 實已一早失去
香港都正在死去
我都經已不再唏噓
這個世界叫人類堅持落去
這個世界叫窮人奮鬥落去
但當你發覺呢個世界 原來係一隻豬隻既時候
你都經已老去
我有一隻公仔兩年黎同我朝夕相對
我有一段日子唔想出街主要都係因為佢
但我發覺佢最近唔 再講野食野同飲水
面我亦都開始訓唔著就算飲到好醉
Do do do...

我諗緊好唔好索性等到 6 點鐘然後就去天光墟
我 諗緊訓唔著係咪因為我以前做過一o的事太衰
我開返部機起返身聽鄧麗君聽佢唱到呢幾句

不知天上宮闋
今夕是何年
我欲 乘風歸去

標籤: , , , ,

1 Comments:

At 5月 23, 2010 11:51 下午, Blogger 小女生 said...

like it.

 

發佈留言

<< Home

Creative Commons License
本 著作 係採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權. BlogLook Score and Rank